Pienen motivaatiopaussin jälkeen ajattelin taas innostua ja suunnata auton kimppuun.
Puskurit vaihtui t-barseihin ja etukilvelle tein telineen niiden väliin.
Pientä painonpudotusta on myös havaittavissa, kun varapyörä, soitin ja 4 kaiuttinta sai lähteä.
Kävi mielessä, että menisi koittamaan 17.8 Vaasan kentälle, kuinka raaseri kulkee.
Mitään ihmeellistä en autolta odota, mutta olisi hyvä saada joku aika mitä saisi ensi kesänä lähteä rikkomaan. =)
Muutaman testilähdön jälkeen sai todeta, että takapyörien pomppimiselle pitää tehdä jotain.
Autossa on kaikki laatikon kannakkeet mallia "vakio".
Moottorin tuenta ei oikeen ole mahdollista, kun on irtoperä.
Jostain kumman syystä auton rakentelu menee kokoajan enemmän suuntaan "race" ja kaikki mukavuudet saa väistyä. Siispä tilasin laatikkoon kiinteät kannakkeet. Rauta rautaa vasten kiinnikkeillä hyttiin tulee lisää älämölöä, mutta mitä sitte. =)
Kyseisestä sarjasta asensin vain etupään kannakkeen ja taakse tein väliaikaisen patentin, ettei tarvisi ottaa konetta pois kun laittaa takakannakkeen.
Ja testilenkille...
Pari koelähtöä sujui mallikkaasti, eikä pyörät juuri pomppineet. Tästä innostuneena koitin vielä yhden rykäsyn ja... Auts! Laatikon nokkapala halkes P#!"#^^>*"!#!!!
Pääsin kuitenkin nilkuttaen tallille tutkimaan vaurioita.
Huomenna pitäisi tulla uusi nokkapala ja niimpä ilta meni purkuhommissa.
Nyt on kaikki roippeet lattialla odottamassa.
Hyvää tässä oli se, että nyt saa laittaa samalla nuo kaikki uudet kannakkeet kiinni.
Pitää ottaa seuraavat testit vähä rauhallisemmin, että saisi auton ensviikolla viivalle. =)
...kuulemisiin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti